Річний план 2023/2024

РОЗДІЛ I. Аналіз діяльності педагогічного колективу комунального закладу «Грушинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Первомайської міської ради Харківської області» за 2022/2023навчальний рік

 

 Загальні відомості про заклад дошкільної освіти

Заклад освіти

Комунальний заклад «Грушинський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) Первомайської міської ради Харківської області»

Контакти закладу дошкільної освіти

Харківська область, Лозівський район, с.Грушине, вул.Шкільна, 3 тел. 095-047- 84-98

 E-mail: grushino_zdo@ukr.net Код ЄДРПОУ 43930663

Тип  закладу дошкільної освіти

Загального розвитку

Прізвище, імʼя, по-батькові керівника

Котляренко Аліна Іванівна

Проєктна потужність

  24 місця

Режим роботи

9  годинним перебуванням

 

Початок роботи – 7.00 год.,

кінець роботи – 16.00 год.

Кількість груп,

кількість дітей за списком

1 різновікова  група

10 вихованців

Спеціальні групи

Відсутні

Санаторні групи

Відсутні

Додаткові освітні послуги

Відсутні

Робота гуртків, секцій

Відсутні гуртки

    

     Аналіз проводиться з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в нашому закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

Аналіз охоплює такі питання:

• організація освітнього процесу та різних форм повсякдення вихованців;

• створення умов для варіативності дошкільної освіти та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес;

• зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;

• залучення додаткових джерел фінансування садочка та їх раціональне використання;

• соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників;

• залучення педагогічної та батьківської громадськості ЗДО до управління його діяльністю, співпраці з громадськими організаціями;

      Проаналізувавши роботу КЗ «Грушинський  ЗДО» за 2022/2023 навчальний  рік, можна відмітити, що колектив закладу створював необхідні умови для охорони життя та зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного всебічного розвитку.

     Заклад дошкільної освіти  діє згідно з:

– основними положеннями Конституції України,

– Законом України «Про дошкільну освіту»,

–  Положенням «Про дошкільний навчальний заклад»,

– «Про охорону дитинства»,

–  Конвенцією «Про права дитини»,

– Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234),

– Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності, затвердженого наказом МОН України від 20.04.2016 № 446, та іншим процесуальним законодавством та нормативно – правовими актами, які регламентують діяльність закладів дошкільної освіти в Україні,

–  згідно Базового компоненту дошкільної освіти,

– Правил внутрішнього розпорядку, посадових інструкцій,

– Статуту закладу,

– за освітньою програмою для дітей від  2 до 7 років «Дитина».

Кадрове забезпечення                                                                                         

Педагоги проходять атестацію раз в 5 років. Атестація вихователя пройшла у 2020 році (ІІ категорія). Колектив ЗДО складається з 4 осіб, з них 3 тех. персонал.

Аналіз роботи протягом  2022/2023 навчального року

     Педагогічний колектив ЗДО у зв’язку із розвитком нового змісту дошкільної освіти в межах реформ, що відбуваються в системі дошкільної освіти, сформував свої власні пріоритети виховної та освітньої діяльності, розробив перспективні завдання розвитку. Відповідно до визначених річним планом на 2022/2023 навчальний рік пріоритетів, робота колективу закладу була спрямована на індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагало педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами програми «Дитина», за якою працює наш заклад.

Згідно річного плану ЗДО на 2022/2023 роки колектив працював над покращенням освітнього процесу, посиленням творчого розвитку дошкільників засобами інтеграції освітнього процесу, вихователька намагалась активізувати пізнавальну діяльність дошкільників, формувати життєву компетенцію дитини у відповідності до Базового компоненту дошкільної освіти

       Під час підготовки до нового навчального року зроблено наступне :

– проводились заходи з дезінфекції та дератизації.

 у травні працівниками ЗДО проводився поточний  ремонт  майданчика .

 Постійно проводиться підготовка території та приміщень до безпечного перебування дітей.     

 – очищення території закладу від сухоцвіту та опалого листя.

–  обрізання дерев , скошування трави,

–  посипання доріжок в період ожеледиці,

   Батьки в   прийняли активну участь у придбанні іграшок та матеріалів для роботи з дітьми під час занять, за що їм щиро вдячні.

  Заходи які ми зробили протягом року направленні на створення комфортних умов перебування дітей в садочку , збереження здоров’я дітей, підготовку дітей до школи, да майбутнього життя в соціумі. 

 Організація харчування.

   Впроваджується система аналізу небезпечних чинників та критичних точок контролю (НАССР).  Розроблено паспорт харчоблоку закладу освіти, згідно якого поетапно здійснюється покращення його санітарно-технічного стану. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Для правильної організації харчування на основі перспективного двотижневого меню складається щоденне меню з вживанням свіжих овочів в літній та осінні періоди. Вартість харчування одного вихованця в ЗДО у розмірі– 40грн, на день

Батьки сплачують за харчування дітей у розмірі 40% від вартості харчування на день .

Відповідно до поданих документів:

·         100 %звільнені від батьківської плати в ЗДО діти, батьки яких є учасниками бойових дій в зоні АТО, малозабезпечені сім’ї

·         Зменшено розмір плати на 50 % за харчування дітей з багатодітних сімей.

Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється радою по харчуванню, директором. Приготування страв здійснюється  відповідно  перспективного меню та картотеки страв.

Всі продукти , що надходять відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість.

Періодичний контроль проводять працівники держпродспоживслужби, представники управління освіти.

     У закладі  наявні накази про організацію харчування, бракераж, безпеку, про дотримання норм харчування. Постійно здійснюється контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.

    За результатами перевірок держпродспоживслужби  грубих порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено.

Педагоги  постійно формують  у дітей трудові та  культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки за столом , вчать користуватись столовими приборами.

Розвивальне та освітнє середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення, куточки:

·         ізолятор на базі Грушинської філії;

·         прогулянковий майданчик;

·         спортивний майданчик;

·         ігрові та розвивальні осередки . 

Парціальними  програмами:

 «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років;

Для роботи  з дітьми стала необхідність створення відповідної матеріальної та навчальної бази (добір та розробка ігор, конспектів занять, наочності, обладнання тощо).

Для вирішення річних завдань були підготовлені змістовні консультації для вихователя  відповідно до річного плану, виробничі наради з колективом.

Заклад дошкільної освіти в цілому забезпечений нормативно-правовою базою, зокрема актами законодавства про освіту, про працю, про охорону дитинства тощо.

        Протягом року систематично здійснювалась медична робота медичним працівником місцевого ФПу: проводилась санітарно-просвітницька робота з батьками вихованців, бесіди з працівниками дитячого садка з питань санітарних норм, проходилась протиепідемічна робота, профілактичні щеплення дітям згідно графіка, контроль за харчуванням.

Також  проводилась робота з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Випадків дитячого травматизму під час освітнього процесу протягом року не зафіксовано. З вихованцями протягом року проводились різноманітні заходи на відповідну тему. Результати проведення інструктажів з працівниками по виконанню вимог із техніки безпеки, протипожежної безпеки та електробезпеки на робочому місці розглядалися на виробничих нарадах,  зборах. Таким чином контроль із питань з охорони праці та безпеки діяльності в ЗДО у 2022/2023 н. р. мав комплексний характер.

  Дистанційна форма роботи

       Форма роботи у нашому закладі з квітня 2022 року – дистанційна. Під час організації освітнього процесу в дистанційному форматі враховуємо вікові особливості дітей. Молодший і середній дошкільний вік – 10 хвилин, старший дошкільний вік – 15 хв. Обов’язково отримуємо згоду батьків на проведення занять, надсилаємо їм відео.

        Організовуємо зворотний зв’язок за допомогою  месенджера Viber, розмістили сюжети з психологічної допомоги на сайті закладу, переглянути їх можна за посиланнями.

    Методична робота

        Головною метою нашого закладу є реалізація прав маленьких громадян на  здобуття дошкільної освіти , а пріоритетним напрямком  – виховати здорову,розумну, щасливу  дитину.

        Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО функціонує методичний кабінет, який є науково-методичним осередком для педагогів та батьків. Педагоги закладу мають вільний доступ для користування методичними матеріалами, та можливість задовольняти свої потреби у професійному самовираженні й самореалізації, саморозвитку та самовдосконаленні.

         Окремою ланкою методичної роботи стала організація взаємодії з родинами вихованців. Провідною формою роботи з батьками є батьківські збори. Впродовж навчального року були проведені групові батьківські збори on-line, під час яких батьки систематично ознайомлювалися із завданнями, новим змістом і напрямками освітнього процесу, отримували інформацію про нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті. Велика увага в закладі приділялася забезпеченню якісної підготовки дітей до навчання в школі.

      Однак, потребує покращення та удосконалення підвищення психолого-педагогічної культури батьків, пропаганда дошкільної освіти в соціумі, усебічне вивчення специфіки кожної сім’ї, індивідуальний підхід до роботи з сім’ями вихованців. 

     Плануючи роботу педагогічного колективу на новий 2023/2024 навчальний рік, педагогічний колектив ставить перед собою такі завдання:

- побудова освітнього процесу відповідно до Базового компонента, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України;

- систематичне проведення дидактичного тестування педагогів з метою підвищення рівня їх професійної компетентності;

- охорона життя та зміцнення здоров’я дітей;

- забезпечення інтелектуального, особистісного та фізичного розвитку дитини;

- здійснення необхідної корекції відхилень в розвитку дитини;

- взаємодія з сім’єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку дитини;

- підвищення професійної майстерності вихователя на основі досягнень психолого-педагогічних наук, передового досвіду вихователів міста;

- розвиток творчих та розумових здібностей дитини;

- залучення дітей до загальнолюдських цінностей.

 

РОЗДІЛ IІ Методична робота

2.1. Підвищення теоретичного рівня і фахової підготовки педагогічних кадрів 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів:

- забезпечити участь педагогів у роботі міських методоб’єднань;

- здійснювати знайомство педагогів з новинками науково-методичної літератури, педагогічними виданнями

протягом року

 директор

А.І.Котляренко

 

2.

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності здійснювати консультування вихователя

протягом року

 директор

А.І.Котляренко

 

3.

З метою самоосвіти педагогів опрацювати методичні посібники, що будуть використовуватися у роботі впродовж року: вивчати та впроваджувати в практику роботи закладу

протягом року

директор

А.І.Котляренко

Вихователь

 

4.

З метою надання методичної допомоги систематично здійснювати контроль за самоосвітою вихователя

протягом року

 директор

А.І.Котляренко

 

5.

З метою підвищення якості реалізації річних знань у 2022/2023 н.р.:

визначити зміст педпроцесу, скласти навчальний план;

   систематично проводити оперативні наради, спрямовані на визначення системи педагогічних впливів, що забезпечують підвищення якості освітнього процесу;

   створити мікроклімат педагогіки співробітництва;

 

 

 

 

Протягом року

 

 

6.

З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу проводити взаємо відвідування занять між колегами (школа та ЗДО)

протягом року

 директор

А.І.Котляренко

 

2.2. Консультації для вихователя

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

Створення духовно-просторового середовища як форми співіснування з батьками

листопад

директор

 

2.

Адаптація дітей до умов закладу

листопад

директор

медсестра

 

3.

Турбота про здоров’я дитини – найважливіше завдання педагогів

грудень

 директор

 

4.

Забезпечення психологічного комфорту особистості дитини

січень

 директор  

 

5.

Умови формування духовної особистості дитини

лютий

 директор 

 

6.

Виховання ввічливості на особистому прикладі

березень

 директор  

 

7.

Правове виховання – старшим дошкільнятам

березень

 директор 

 

8.

Взаємодія педагога з батьками у здійсненні виховного поцесу

квітень

директор 

 

9.

Сучасні підходи до організації освітнього процесу

травень

 директор 

 

  

РОЗДІЛ ІІІ Контрольно – аналітична діяльність

3.1. Контроль та керівництво освітнім процесом

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

З метою надання допомоги і недопущення помилок в роботі вихователя, вести контроль за:

  • освітнім процесом, рівнем знань, вмінь та навичок дітей;
  • рівнем підготовки дітей до школи;
  • підготовкою вихователя та інших спеціалістів до робочого дня;
  • змістом та якістю планування

 

 

 

 

 

постійно

 

 

 

 

 

Директор

 

2.

З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей вести контроль за:

  • виконанням режиму дня та організацією життя групи за специфікою сезону;
  • підготовкою проведення та ефективністю ранкової гімнастики та вправ після денного сну;
  • організацією та проведенням прогулянок;
  • рухливою активністю дітей протягом дня;
  • систематичністю та рівнем спортивних свят та розваг

 

 

 

 

постійно

 

 

щоденно

 

щоденно

 

 

 

 Директор

 

 

 

 

 

3.

З метою профілактики нещасних випадків перевірити роботу педагогів по формуванню знань з правил дорожнього руху

за планом закладу

Директор

 

4.

З метою всебічного розвитку дошкільнят перевіряти виконання програми по розділам:

- математика;

- розвиток мовлення;

- виховання культурно-гігієнічних навичок;

 

 

 

січень

лютий

травень

 

 

 

 

 

5.

Підготовка вихователя до роботи

щоденно

Директор   

 

6.

Ведення документації у різновіковій групі

постійно

Директор   

 

 3.2.Тематичний контроль

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

Використання ігор у виховній роботі з дітьми

листопад

Директор

 

2.

Виховання гігієнічних навичок у різновіковій групі

листопад

Директор  

 

3.

Аналіз виконання програми розділу «Цікава математика»

лютий

Директор

 

4.

 Аналіз рівня рухового розвитку дітей дошкільного віку

квітень

 Директор  

 

5.

Організувати педагогічні п’ятихвилинки з освітнього процесу

постійно

Директор

 

6.

Робота з дітьми, які потребують допомоги

постійно

Вихователь

 

 

 

РОЗДІЛ ІV Робота з батьками

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

Робота з батьками дітей, які не відвідують дошкільний заклад

листопад

 Директор

 

2.

Індивідуальні бесіди з батьками з питань харчування, режиму закладу, адаптації дитини в шкільному закладі

протягом року

 Директор

 

3.

Залучення батьків до спільної праці по проведенню ранків та свят

грудень

березень

Директор  

 

4.

Проведення бесід і лекцій для батьків з питань раціонального харчування дітей, профілактики різних захворювань

постійно

 Директор

 Медсестра

 

5.

Проводити батьківські збори за темами:

1),,Забезпечення взаємодії  закладу зі школою та сім’єю”.

2),,Зоров’я вихованців-понад усе”.

3),,Приклад батьків-поведінка для дитини”

4),,Готовність дитина до школи”

 

 

жовтень

грудень

 

 

березень

 

травень

 

 

Директор

Вихователь

 

 

 Директор

 

Вихователь

 

  

РОЗДІЛ V Робота щодо організації медичного обслуговування учасників освітнього процесу

 

№ з/п

ЗАХОДИ

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

 

Ведення документації за номенклатурою справ.

Постійно

Директор

 

2

Складання звітів: - виконання місячного плану захворюваність дітей; - виконання натуральних норм харчування дітей.

Впродовж календарного року

 Директор  

 

3

Участь у нарадах, батьківських зборах тощо.

За планом роботи

Працівники ЗДО

 

4

Здійснення контролю: - організація фізкультурно - оздоровчої роботи з дітьми; - забезпечення оптимального рухового режиму дітей; - санітарний стан приміщень та території; - режим провітрювання; - маркування та використання меблів за показниками росту дітей.

Впродовж навчального року

 Директор, вихователь

 

5

Медико - педагогічний контроль на заняттях фізичної культури.

Впродовж навчального року

Директор

 

6

Поповнення, зберігання та використання лікарських препаратів та виробів медичного призначення, дотримання термінів їх реалізації.

Постійно

 Директор

 

7

Організація своєчасного проходження працівниками дошкільного закладу обов`язкових профілактичних методичних оглядів.

2-чи на рік

Директор

 

Лікувально-профілактична робота

1

Огляд дітей під час прийому до дошкільного закладу після їх відсутності, визначення адаптаційного періоду після перенесення хвороб.

Постійно

Медична сестра

 

2

Організація планових профілактичних оглядів дітей вузькими спеціалістами.

За планом поліклініки

 

 

3

Контроль за динамікою розвитку та станом здоров`я дітей.

Постійно

Директор

 

4

Систематичний контроль: - якість продуктів харчування, що завозять до дошкільного закладу; - умови зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини в коморі; - дотримання терміну придатності та своєчасного використання продуктів харчування і продовольчої сировини; - дотримання технології приготування страв; - дотримання санітарних норм на харчоблоці та коморі.

Постійно

Директор

 

5

Проведення загартування дітей улітку за планом оздоровчого періоду.

Постійно

Вихователь

 

6

Розподіл дітей по групах здоров`я: - під час прийому нових дітей до ЗДО; - протягом року – за потребами.

Постійно

 Директор

 

7

Гімнастика пробудження після денного сну.

Щодня

Вихователь

 

8

Контроль за дотриманням працівниками дошкільного закладу санітарно-епідемічних норм.

Постійно

Директор

 

9

Контроль: - наявність супровідних документів завезених продуктів харчування і продовольчої сировини; - якість продуктів харчування і продовольчої сировини; - дотримання товарного сусідства в коморі; - термін реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини - дотримання вимог санітарних правил та норм щодо використання промаркованого посуду, приладдя, засобів дезінфекції на харчоблоці та у групових приміщеннях.

Постійно

 Директор 

 

10

Огляд працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання.

Постійно

Директор

 

11

Опрацювання тем: - навантаження дітей під час занять з фізичної культури; - правила отримання страв з харчоблоку; - санітарно-гігієнічний режим у дошкільному закладі; - вплив культури харчування на здоров`я дитини.

Постійно

Директор  

 

12

Запобігання травматизму: - опрацювання правил техніки безпеки на робочому місці; інструкції з охорони життя і здоров`я дітей.

Згідно плану

 

 

13

Робота з обслуговуючим персоналом з розглядом питань: - санітарний стан групових приміщень, території (генеральне та щоденне прибирання групових приміщень, правила заміни постільної білизни, правила миття посуду, прибирання майданчиків, обробка піску.

Щодня

Директор

 

 

РОЗДІЛ VI Охорона життя і здоров'я вихованців. Оздоровлення. Охорона праці.

 

 

 

 

 

6.1. Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу

 

ЗМІСТ РОБОТИ

Термін проведення

Відповідальний

Відмітка про виконання

 

1.

 

З метою запобігання нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного вихованця:

-  систематично проводити інструктажі    під час вступу на роботу, на робочому    місці, позачергові та цільові інструктажі;

-  стежити за дотриманням техніки       безпеки в групі та на ділянках     ЗДО;

-  стежити за якістю надання дітям знань     з ППД та ПДР, пропаганда цих знань     серед батьків;

-  надавати необхідну методичну    допомогу вихователю щодо      пропаганди здорового способу життя     серед дітей і  батьків.

 

 

 

 

 

упродовж року

 

упродовж року

 

упродовж року

 

упродовж року

 

 

 

 

 Директор

 

 

 

 

 

2.

 

З метою збереження та зміцнення здоров’я кожного вихованця:

- скоординувати роботу лікаря,      медсестри та педагогічного             колективу  закладу щодо     профілактики захворювань та     загартування дітей;

-   проводити медичний огляд дітей і     аналізувати причини дитячої     захворюваності;         

- інформувати батьків щодо     профілактики кишкових, інфекційних захворювань дітей та дотримання техніки безпеки.

 

 

 

 

 

упродовж року

 

 

упродовж року

 

 

згідно плану

 

 

 

 

 

медсестра,

 Директор

 

 

 

 

 

 

медсестра

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ VІІ Адміністративно-господарська діяльність

7.1. План адміністративно-господарської роботи

№п/п

Зміст роботи

Термін

Відповід.

Відм.про вик.

1.

Підготувати приміщення дошкільного закладу до функціонування в зимовий період: ­ підготувати систему опалення; ­ здійснити виміри опору ізоляції електрообладнання;

вересень

директор

 

2.

Провести ремонт умивальних кімнат

травень

вихователі, батьки

 

3.

Перевірити стан електропроводки та електрообладнання в ЗДО

травень

директор

 

4.

Провести санітарну обробку овочесховища.

травень 

кухар

 

5.

Забезпечити достатню кількість та відповідну якість індивідуального захисту робочого інвентарю, миючих та дезінфікуючих засобів.

постійно

директор

 

6.

Заготовити пісок для посипання доріжок.

жовтень 

пом. вихователя

 

7.

Заготовити землю для зимового висівання насіння квітів.

жовтень 

вихователь

 

8.

Своєчасно здавати звіти: - про використання електроенергії; - про використання гарячої та холодної води, інших ресурсів.

щомісяця

директор

 

9.

Контроль і керівництво.

     

10.

- стан технічного обладнання; - економне витрачання миючих та засоби для чистки, електроенергії, води, газу; - збереження, облік та списання матеріальних цінностей; - придбання технічного інвентарю, посуду; - ведення обліку показників лічильників; - своєчасний ремонт меблів та сантехніки.

згідно плану

директор

 

11.

- ведення комірної книги; - своєчасне забезпечення продуктами харчування; - збереження та строки реалізації продуктів; - якість отриманих продуктів; - правильність оформлення заявок на продукти харчування; - санітарний стан комори.

згідно плану (1 раз у квартал)

директор

 

12.

-збереження, облік та придбання м'якого інвентарю; - ведення книги обліку; - якість прання; - збереження чистої та брудної білизни; - списання миючих засобів; - графік зміни білизни; - списання м'якого інвентарю.

згідно плану (1 раз у квартал)

директор

 

13.

Контролювати роботу пральні: - наявність та дотримання графіку зміни білизни; - якість прання; - дотримання норм витрат миючих засобів; - виконання інструкції по користуванню електроустаткування; - дотримання правил техніки безпеки.

постійно протягом року

директор

 

14.

Організувати перевірку санітарно - гігієнічного стану закладу, дотримання режиму дня.

постійно

директор

 

16.

Організувати перевірки проведення санмінімуму і інструктажу з пожежної безпеки.

постійно

директор

 

17.

Систематично контролювати і аналізувати батьківську платню.

постійно

директор

 

18.

Проводити інструктаж згідно СНіПа з протипожежної безпеки та охорони праці.

1 раз у квартал

директор

 

7.2. Виробничі наради

Дата

ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ

Доповідач

Відмітка

І

Вересень

Організація роботи дошкільного закладу в 2022-2023 навчальному році. 1.Про підсумки оздоровчого періоду. 2.Затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу. 3.Затвердження режиму роботи ЗДО та усіх служб. 4.Про підсумки підготовки до нового навчального року. 5.Про виконання Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах.

директор

 

ІІ

Грудень

Дотримання працівниками закладу правил охорони праці та пожежної безпеки. 1. Запам’ятай «Кодекс честі вихователя». 2. Підсумки захворювання та відвідування дітей за 2022 рік. 3. Організація профілактичної роботи з батьками щодо попередження дитячого травматизму (розробка пам’яток). 4.Про підготовку до проведення Новорічних свят.

директор

 

ІІІ

Травень

Аналіз роботи дошкільного закладу за 2023/2024 навчальний рік. 1. Аналіз роботи колективу у 2023/2024  навчальному році. 2. Аналіз фізичного розвитку та організованої діяльності дітей старшого віку. 3. Про підготовку та завдання до літньо- оздоровчого періоду. 4. Попередження дитячого травматизму та дотримання безпеки життєдіяльності дітей.

директор

 

7.3 Загальні збори колективу

Дата

ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ

Доповідач

Відмітка

І

Серпень

1. Звіт про результати навчально-виховної, медичної та господарської роботи за 2023/2024 навчальний рік. 2. Представлення батьківського комітету ЗДО. 3. Визначення напрямків соціально-економічного розвитку закладу.

директор

 

ІІ

Червень

1. Санітарний стан приміщень закладу. 2. Аналіз харчування дітей у ЗДО. 3. Виконання Інструкції з організації харчування дітей в ЗДО. 4. Звіт про роботу закладу у 2023/2024 навчальному році

директор

 

 

 РОЗДІЛ ІХ Додатки

Додаток 1

План спільної роботи ЗДО та ЗОШ

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відпові-дальні

Відмітка про вико- нання

 

I. Організаційна робота

     

1

Протягом року провести такі екскурсії: · на свято Першого дзвоника; · до класів; · до бібліотеки; · в спортивний зал; · в міні – музей українського національного побуту.

вересень жовтень грудень січень березень

вихователь

 
 

II. Методична робота

     

2

Провести круглий стіл за участю вихователів та вчителів «Нова українська школа»

вересень

вихователь завуч школи

 

3

Організувати взаємовідвідування уроків у школі вихователями, вчителями занять в ЗДО

вересень жовтень

вихователь завуч школи

 

4

Надати можливість вчителям провести показові заняття з дошкільниками для батьків

лютий

вихователь завуч школи, вчителі

 

5

Провести педагогічну раду з включенням питань забезпечення наступності в роботі ЗДО і школи

лютий

директор завуч школи

 

6

Організувати разом з учнями різдвяні та спортивні розваги

січень

директор

 

7

Організовувати спільні виставки дитячих малюнків

листопад січень

вихователь вчителі

 

8

Організувати обмін методичними папками «Чи готова дитина до школи», «На вас чекає школа».

березень

вихователь завуч школи

 
 

III. Шефська допомога

     

9

Організувати показ лялькового театру учнями початкових класів

листопад

директор завуч школи

 

10

Запросити школярів для участі в роботі майстерні «Книжкова лікарня»

квітень

директор завуч школи

 
 

IV. Робота з батьками

     

11

Оформити стенд «В сім’ї майбутній першокласник»

грудень

директор

 

12

Провести зустріч вчителів з батьками

квітень

директор

 

13

Провести консультації для батьків «Адаптація дітей до умов шкільного життя», «Компоненти готовності дитини до школи»

вересень жовтень

директор

 

14

Провести анкетування батьків 6-ти річних дітей з метою виявлення відношення батьків до вступу дитини до школи у 6-ти річному віці та прогнозування кількості майбутніх першокласників.

лютий

директор

 

 

 

Додаток 2

ПЛАН

заходів з охорони дитинства ЗДО

 

з/п

Назва заходу

Термін/строк виконання

Відповідальні

Організаційна робота

1

Визначити категорії родин, що потребують індивідуального підходу до співпраці

вересень

директор,

вихователь

2

Провести рекламну кампанію з метою привернути увагу батьків і громадськості на забезпечення рівних стартових умов для подальшого навчання дітей, не охоплених дошкільною освітою

раз на два місяці

директор, батьки

3

Організувати профілактичну роботу з родинами «соціального ризику»

щомісяця

директор

4

Надавати соціально-психологічну допомогу та вживати заходів щодо реабілітації дітей, які зазнали насильства в сім’ї та закладі дошкільної освіти

щомісяця

директор

5

Оформити інформаційний стенд для батьків,  з тему «Правове виховання» та теку «Дитина та сімʼя»

жовтень

вихователь

6

Провести місячник «Права маленької людини»

листопад, квітень

вихователь

7

Провести Тиждень безпеки життєдіяльності дитини

листопад

квітень

вихователі

8

Організувати тематичну виставку «Права та обов’язки свободної дитини в незалежній державі» (на основі статей Конвенції ООН про права дитини»)

травень

вихователь

Методична робота з кадрами

1

Організувати роботу консультаційного пункту

раз на місяць

директор

2.

Провести тренінги та майстер-класи для педагогів:

-       Дитячі вікові кризи: що робити педагогу та рекомендувати батькам

-       Психолого-педагогічна вправність дорослих: вчимо дитину цікаво проводити час з однолітками

-       Інноваційні форми взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами вихованців

-       Гра — ефективний засіб виховання самостійності дошкільника

-       Система заходів з профілактики жорстокого поводження з дітьми в родинах

-       Чого бояться наші діти

 

 

жовтень

 

 

листопад

 

 

 

грудень

 

 

січень

 

лютий

 

 

березень

директор

Навчально-пізнавальна діяльність з дітьми

1

Дидактичні ігри з морально-етичного виховання

відповідно до перспективного плану (циклограм) дидактичних ігор

вихователь

2

Розваги:

-       Ляльковий театр «Кицькин дім»

-       Червня — День захисту дітей»

 

листопад, червень

 

вихователь

Співпраця з батьками

1

Батьківський лекторій:

-       Закон України «Про охорону дитинства»: права та свобода дитини; права, обов’язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини

 

жовтень, січень

 

директор

2

Консультації

-       Безпека дитини в дитячому садку та родині

-       Жорстоке поводження з дітьми: що це, як впливає на здоров'я  та розвиток особистості?

лютий

директор

3

Анкетування батьків «Діти та їхні права»

квітень

вихователь

Додаток 3

План заходів із патріотичного виховання

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

2

3

4

1

Стежками рідного краю. Онлайн екскурсії

Вересень 2022

Вихователь

2

«Осінній день зиму годує»-осіння ярмарка

Жовтень 2022

Вихователь

3

Мандрівка в минуле рідного

Листопад 2022

Вихователь

4

Секрети бабусиної скрині.( розвага «Свято Миколая»)

Грудень 2022

Директор

5

розвага «Різдвяна казка») розвага за участю батьків «Щедрий вечір»

Січень 2023

Директор

6

Край майстрів.(перегляд передач із циклу «Майструємо разом»)

Лютий 2023

Вихователь

7

Традиції моєї родини (створення родинної квітки) Тарасовими шляхами –тиждень Т.Г.Шевченко

Березень 2023

Вихователь

8

Квітневий край (Рослинні символи та обереги)

Квітень 2023

Вихователь

9

Без минулого немає майбутнього. (створення стенда «Мій рідний край-моя гордість»)

Травень 2023

Директор

 

Додаток 4

Традиційні свята та розваги у ЗДО

№ з/п

Заходи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

День дошкілля

вересень

Директор

 

2

Фізкультурна розвага.

вересень

Вихователь

 

3

Осінь завітала до малят.

жовтень

 Директор

 

5

«Святий Миколай, до малят -  завітай »

грудень

 Директор

 

6

Ялинковий карнавал.

грудень

Вихователь

 

7

«Щедрий вечір, добрий вечір».

січень

Директор

 

8

«Зиму проводжаємо – Весну зустрічаємо».

лютий

Вихователь

 

9

Мамине свято.

березень

 Директор

 

10

Лялькова вистава «Вогонь друг чи ворог».

квітень

Вихователь

 

11

Великодня розвага.

квітень

 Директор

 

12

Розвага «Свято вишиванки»

травень

Вихователь

 

13

«Школа вже чекає нас».

травень

Директор

 

14

Мандруємо Країною Дитинства.

1 червня

Вихователь

 

15

Фізкультурні розваги.

щомісяця

директора

 

16

День Незалежності «Хай в серці кожної дитини живе любов до України».

серпень

Вихователь

 

 

Додаток №5

План фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО

на 2023/2024 навчальний рік

№ п\п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

Місце проведення, учасники

Відмітка про виконання

Організаційна робота

1

Проводити загартовуючи заходи в групі: -тривале перебування на свіжому повітрі; -фітотерапія;  -гімнастика пробудження; - поглиблене вмивання;

протягом року

вихователь

   

2

Суворо дотримуватись інструкції по Охороні життя та здоров'я дітей

постійно

вихователь

   

3

Провести -спортивні свята та розваги, -«Веселі старти» -фізкультурні розваги -тижні фізкультури, -дні здоров’я

за планом, 3 рази на рік Щоквартально 2 рази у місяць Вісна, зима, осень Щомісяця

Директор

   

4

Проводити Дні здоров'я

І раз на місяць

Директор

   

5

Забезпечити необхідний оздоровчий ефект під час проведення занять з фізичної культури: -ранкової гімнастики; -фізкультурних комплексів на прогулянках; -гігієнічної гімнастики

постійно

Вихователь

   

6

Контролювати щільність занять з фізкультури: - дотримування рухового режиму протягом дня

постійно

Директор

   

7

Проводити екскурсії, піші переходи

за планом

Вихователь

   

8

Перевіряти співвідношення висоти меблів до росту дітей, маркірування меблі

І раз у квартал

Вихователь

   

9

Проводити санітарно-гігієнічний інструктаж з працівниками

І раз на місяць

Директор

   

10

Підібрати та оформити вербальний матеріал з виховання культурно-гігієнічних навичок

протягом року

Директор

   

11

Організувати тематичне вивчення роботи: -Попередження дитячого травматизму -Рухливий режим в групі

за планом

Директор